4 Mart 2011 Cuma

Konyalı'nın Çiğköftesi :)

Birkaç gündür ugrayamaz oldum buraya adapte olmadıgımdan sanırım  söyle bir göz atayım derken geçen günkü yaptığım çiğköftemi eklemek aklıma geldi evet ben çiğköfte yaptım  :) ve Allahın izniylede becerdim hiç beklemeiyodum kendimden ama guzel oldu ekşili ekişili  adı benden tadı Allahım senden diyerek başlaadım işe  bayagı bilek isteyen bi lezzet erkekler yapmalı kadınlara göre degil adını konyalının çiğköftesi koydum tarifini vermicem bilindik malzemeler :D işte çiğköftem :D

1 yorum:

  1. merhaba arkadaşım ziyaretin beni çok sevindirdi ben bloglara dns ayarlarımı değiştirdiktan sonra girebiliyorum ama bende bilmiyorum yasak kalktımı yoksa hala devammı ediyor inşallah kalakarda bian önce eski günlere döneriz sevgi ve dua ile rabbime emanet olunuz sevgiler tefekkür bahcesi....

    YanıtlaSil